Arjohuntleigh

Ik gebruik sinds  een vijf/zes jaar een ideale douchestoel van de firma Arjohuntleigh. Deze werd aan mij geleverd met tussenkomst van Medipoint. Sinds eind juni, net toen het mooie weer ging beginnen, deed hij het niet meer. Na minstens zes telefoontjes met Medipoint had ik nog steeds geen vervangend middel  en kon ik niet douchen met die hitte. Vier weken later kwam er eindelijk iemand, maar met een model dat niet geschikt was voor mij. En nog erger, die het zelfs niet bleek te doen toen hij hem wilde demonstreren.
Omdat ik zo tevreden ben over de mogelijkheden van deze Carendo douchestoel van Arjohuntleigh ben ik zelf met hun contact gaan opnemen. Met deze stoel kan ik namelijk heerlijk languit liggen en verzorgd worden. Maar deze biedt ook de mogelijkheid tot een, zoals ik het noem; ‘standje charmant’. Dit betekent dat je met gebogen benen en gekanteld, heel gemakkelijk je onderlichaam kunt laten wassen/verzorgen. Het ziet er dus inderdaad niet zo charmant uit, maar het is super functioneel. Voor mij, maar ook voor mijn zorgverleners. Deze Carendo douchestoel had in de loop van de tijd een aantal reparaties nodig, die werden gedaan door de firma Medipoint uit Heerlen, omdat de gemeente daar een overeenkomst mee had/heeft. Nu wilde Medipoint mijn douchestoel afkeuren na de zoveelste reparatie, maar omdat ik zo tevreden ben over het gebruiksgemak ben ik zelf contact gaan opnemen met Arjohuntleigh. Ik dacht, misschien zijn er wel veranderingen aangebracht in de loop van de tijd waardoor ze minder snel stuk gaan. Ik kwam in contact met Michel Snel, senior-accountmanager aldaar, en hij zei dat dit helemaal niet normaal was, zoveel reparaties. Nou, zei ik: ze zeiden mij zelfs dat ik moest zorgen dat hij niet te nat werd, want daar zou het wel eens door kunnen komen. Hilarisch toch, een douchestoel die niet te nat mag worden….  dat vond Michel ook en stuurde kosteloos een monteur langs. Deze stelde vast dat dit een oude stoel was, veel ouder dan de tijd dat ik hem in gebruik had. En dat er gewoon geen onderhoudsbeurten waren verricht. In overleg met Michel Snel hebben ze toen, ook kosteloos, een nieuwe stoel geleverd die ik kon gebruiken, totdat de gemeente voor mij een nieuwe stoel besteld/geregeld had.
Super toch, deze service!